pentru palmele mele

miercuri, 10 iunie 2009

Prea mult

Clipele mor în negura fiinţei mele .
Razele fericirii işi pierd strălucirea
Cînd fiecare lacrimă mă topeşte
În focul care mi - a furat iubirea .

Dorinţe neînţelese mă chinuie dureros
În clipa în care lacrima ucide moartea .
Şi timpul îsşi scrie povestea pe filele moarte ale sufletului meu
Care ascund atîta sînge închegat .

Petalele trandafirilor se scutură ,
Lăsînd în urmă lacrima care ma ucide
Şi nimic din mine nu strigă după inima ta ,
Căci dragostea ne - a uitat la malul fericirii .

Iubirea îmi părăseşte sufletul pas cu pas
Şi privirea ei îmi pare prea rece şi crudă .
În mine mor toate speranţele
Şi visele noastre pierdute rămîn în sufletul
Vechiului nostru timp bătrîn .

Esenţă : Am uitat că suntem NOI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica