pentru palmele mele

miercuri, 10 iunie 2009

Plic cu 7 timbre

Am găsit un plic .
m-am gândit să scriu şi o scrisoare
( pentru că norocul trebuie înmulţit !)
şi să o pun în el .
şi-am scris-o . Era plină de cuvinte îndrăzneţe , de litere curate
şi era parfumată cu iubire . Multă !
cînd însă am terminat-o … am pierdut plicul …
şi m-am gândit să nu cumpăr altul …
( de ce să risipesc banii ?)
Şi am lăsat-o pe masa destinului …
Şi literele s-au îngălbenit …
Apoi s-au şters … şi-abia se mai vedeau …
Dar într-o zi … căutând prin sertarele gândurilor …
l-am gasit … plicul meu … găsit din întamplare
pe străzile întunecate ale vieţii!
doar că acum … avea 7 timbre …
am pus scrisoarea înăuntru …
dar n-am mai avut curajul s-o trimit .. niciodată !
ştii ce am vrut să spun ?
că destinul meu s-a schimbat dupa 7 ani …
că inima mea – scrisoarea îngălbenită –
a rămas în plicul meu cu 7 timbre …
definitiv …!
Recunoşti ?
E povestea noastră …
pardon … doar a mea !!!
( 29 febr 2008 )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica