pentru palmele mele

miercuri, 10 iunie 2009

Sens fara Sens

Mă pierd în iluzii de cleştar
Cînd fericirea îmi cutreieră nefiinţa …
Îmi ascund de nemurire fiinţa îngropată în tăcere
Şi mă sting fără farmece modelate …

Madone de argint mă cheamă să dezleg tainele dumnezeirii
Şi să port pe braţe sicriul neputinţei ….
Mă roade uitarea flămîndă
Care mi-a îmbolnăvit sufletul de gastrită …

Mă dezlipesc de filele zâmbetetului
Ca un triunghi de laturile sale
Şi îmi lipesc pe frunte dorinţa veşniciei
Care te mai recunoaşte şi azi …

Poate că dumnezeul meu a trăit în alte ere
Poate că veşnicia mea este păcatul singurului sărut
Care ţi-a dat un sens …
Care mi-a spulberat non-sensul …
Care mă vrea , care te strigă , care ….
Mă ucide …
( 28 febr 2008 )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica